Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с теч

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с теч

    здр колеги някои ще ми каже ли какъв е този маркуч, че гледам от скоро имам омазано около него

    http://snimki.be//store/1/571333138988.jpg

    http://snimki.be//store/1/621333139023.jpg
    Last edited by Desert; d.m.y г., 23:55.
    Алфа 156, 1,8 ТС 1999год

  • #2
    Dajмалко по-малка и панорамна снимка
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Честитутка!Това е съединението на лагер-помпата с хидравличният и привод.
      Погледни дали ти намалява спирачната течност.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        ами не сам забелязал да намалява , но имам чуството че педала на спирачките се втвърди малко , може ли да е от това , и как да го оправя , трябва да се смени маркуча или нещо друго има за смяна ........
        Алфа 156, 1,8 ТС 1999год

        Comment


        • #5
          Ако тече от там, спирачната течност ще намалява.Това може да е изхвърлено масло от под кожуха на съединителя от протекъл семеринг.По снимки е трудно да се каже.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Това е за съединителя не за спирачките.За спирачките търси другаде проблема.
            sigpic

            Alfa Romeo 155, 1.8, TS

            Comment


            • #7
              Там има една метална скоба, едвам се вижда отгоре, където маркучът влиза. Издърпваш я с остри клещи или отверка, вадиш маркуча и му сменяш уплътнението. Огледай да не е от самия маркуч и т.н.
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #8
                Благодаря за хелпа надявам се да не е трудна интервенцията има ли нужда от канал или става и отгоре ремонта ,а има ли възможност за смяната на целия маркуч и каква му е цената , предполагам не е нещо скъпо
                Алфа 156, 1,8 ТС 1999год

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Desert Покажи съобщение
                  Благодаря за хелпа надявам се да не е трудна интервенцията има ли нужда от канал или става и отгоре ремонта ,а има ли възможност за смяната на целия маркуч и каква му е цената , предполагам не е нещо скъпо
                  Отгоре само
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Desert Покажи съобщение
                    Благодаря за хелпа надявам се да не е трудна интервенцията има ли нужда от канал или става и отгоре ремонта ,а има ли възможност за смяната на целия маркуч и каква му е цената , предполагам не е нещо скъпо
                    Има възможност за смяна на този маркуч. Цената му мисля беше около 60лв. На моята го смених преди има няма година и половина.
                    Ако го сменяш гледай после да обезвъздушиш както трябва съединитела, защото ще ти потъва педала и няма да се връща.
                    Alfa 156 1,6 TS ex
                    Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                    Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                    Comment


                    • #11
                      този теч може ли да е от проблемна помпа на съединителя ми казаха , или по вероятно ще от самия маркуч , защото не виждам да губя някаква спирачна течност, а и самия съединител е доста твърд направо фитнес си правя
                      Алфа 156, 1,8 ТС 1999год

                      Comment


                      • #12
                        аз имах подобно на твойто омасляване и се оказа работният цилиндър на съединиеталя ( горна помпа ) . Свали акумулатора и тавичката която е под него и виж да не е умаслена ако е значи е за смяна .
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
                          аз имах подобно на твойто омасляване и се оказа работният цилиндър на съединиеталя ( горна помпа ) . Свали акумулатора и тавичката която е под него и виж да не е умаслена ако е значи е за смяна .
                          То се вижда и без да разглабяш. Не го вкарвай в приключение
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment

                          Working...
                          X